maandag 19 december 2016

veel liefs viooltjes

19-12-2016

Al een paar jaar geef ik mijn moeder in het begin van december een engeltje cadeau, omdat ze dat voor mij is: een engel. 

Dit jaar had ik een mooi melkpakje gemaakt om het engeltje in te verpakken.

Met diverse kleuren distress inkt en een stencil, stippen aangebracht op het papier.
Daarna met groene inkt takjes klimop gestempeld. Dit is op de foto niet zo goed te zien.
De viooltjes zijn op aquarelpapier gestempeld en ingekleurd met zig markers en water, en daarna verhoogd opgeplakt. Ook op de achterkant van het melkpakje.
Aan de clip wat lintjes en een labeltje vastgenaaid, zodat het er niet af valt als de clip van het pakje wordt gehaald.



gebruikte materialen:
stencil melkpakje en stippen: Dutch Doobadoo
stempel viooltjes, tekst en klimop: Different Colors
clip: Hema




5 opmerkingen:

  1. Wat lief! Mijn moeder is inmiddels een engeltje. Was ze altijd al. Maar wat leuk dat je je moeder elk jaar verwend met een engeltje. En dan zo'n mooi doosje er omheen. Dat kan niet meer stuk.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke traditie om je moeder zo'n lief cadeautje te geven Sylvia. Je hebt een hele mooie verpakking gemaakt in lieve kleuren. De leuke lintjes maken het helemaal af.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief gebaar, Sylvia. En zo'n mooie verpakking maakt het dan wel helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen