donderdag 1 december 2016

kerstkaart week 48 en challenge

01-12-2016

Het is alweer 1 december! Wat gaat de tijd toch snel.
Gelukkig heb ik al genoeg kerstkaarten gemaakt en zit er geen tijdsdruk meer achter. 
Dan voelt het toch minder prettig om gezellig een kaart te maken. 
Deelnemen aan 52 weeks to Christmas helpt mij hier echt wel bij:-)

Dit is mijn bijdrage voor week 48 en de challange: geen tradtioneel kerstpapier gebruiken 
op je kerstkaart. 
Daar heb ik niet zo'n moeite mee. Eerder andersom, terwijl ik het wel in huis heb.

Met onderstaande kaart doe ik mee aan week 48 en de challenge van 52 weeks to Christmas.




gebruikte materialen:
stempel kerstman: Gumniapan
stempel voetjes en tekst: Craft Stamper

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Sylvia!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuke CAS kaart heb je gemaakt Sylvia. Heel grappig. Bedankt voor het mee doen met de challenge bij 52 WTC. groetjes ,Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke kaart met grappige stempel!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen