zondag 23 april 2017

beterschapsbeertjes

23-04-2017

Op een witte kaart een lijntje getekend met potlood en daarop de beertjes gestempeld.
Daarna het stukje washitape op de kaart geplakt. Het is echt lastig om dat recht te krijgen, ondanks het lijntje. Het is me dan ook niet helemaal goed gelukt. 
Maar ja, een ijsschots is ook niet recht. 
De tekststempel en de driehoekjes gestempeld en als laatste met fineliner de lijnen daartussen getrokken. Door de kleuren is deze kaart ook geschikt voor een man dacht ik zo.



gebruikte materialen:
stempel beertjes driehoekjes : Cats on appeltrees
tekststempel: Marianne Design

9 opmerkingen:

  1. Ich LIEBE die Stempel von cats on appletrees und freue mich, dass du heute wieder eine Karte mit den süßen Bären zeigst. :) Sehr schön!
    Liebe Grüße aus Deutschland,
    Katrin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaart is dit, Sylvia. Daar moet je toch van opknappen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou, het is een superleuk kaartje geworden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind die stempels echt superleuk en de combinatie met de driehoekjes van het washitape en de stempels vind ik echt geweldig!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk! Ja, ik vind'm voor man én vrouw kunnen. Die tapejes zijn ook tof. Heb er ook veel liggen, maar vergeet vaak dat ik ze heb. Moet ik dringend verandering in gaan brengen, zie ik nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie , lieftallige kaart!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk gedaan!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart, Sylvia.Schattige stempeltjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke kaart,Sylvia.Grappige stempeltjes.

    BeantwoordenVerwijderen