zondag 4 december 2016

Dank je wel...

04-12-2016

Of ik een bedankkaart wilde maken in vrolijke kleuren en met iets van muzieknoten erop.
Dat wilde ik wel!
Uit een muziekblad wat ik bij de kringloop heb gekocht scheurde ik een mooi stukje uit.
De randen bewerkte ik met roze distressinkt. 
Met een stencil en een stompe kwast de blaadjes met groene acrylverf aangebracht. 
In eerste instantie gebruikte ik teveel water, waardoor het een grote groene vlek werd. 
Dit gedroogd met de heattool en toen met een droge kwast nogmaals de blaadjes aangebracht. Nu lukte het wel.

Met een stempel en oranje acrylverf nog wat kleur gestempeld.
De vleugels van het vogeltje met oranje acrylverf ingekleurd en nog wat bijgewerkt met een roze zigmarker. Het vogeltje en de tekst zijn verhoogd opgeplakt. 
Het geheel is op een witte kaart gemat.




gebruikte materialen:
stempel vogel en cirkelsl: Dina Wakley
stempel tekst: Marianne Design

2 opmerkingen: