donderdag 8 december 2016

kerstkaart week 49

08-12-2016

Voor deze kaart wilde ik een mooie achtergrond maken met een stencil met sterren en twee kleuren distress inkt. Wat ik ook probeerde, het lukte maar niet. Voorkant, achterkant, niets ging goed.

Uiteindelijk heb ik ervoor gekozen om er iets anders van te maken want weggooien vond ik zonde.
Met een tekststempel en lichtblauwe distress inkt linksboven en rechtsonder gestempeld.
Vervolgens de zwarte sterren en stipjes gestempeld.
De tekst is op de computer gemaakt. Een zwart lijntje om de tekst getekend, uitgeknipt, de randjes zwart gesponst en verhoogd opgeplakt.
De pinguin is ook verhoogd opgeplakt nadat deze eerst nog een beetje is ingekleurd met potlood.

Met deze kaart doe ik mee aan 52 weeks to Christmas week 49.



gebruikte materialen:
stempel pinguin: Katzelkraft
stempel sterren: Dina Wakley
stempel stipjes stencil sterren: Stampin' Up
tekststempel: Marianne Design

11 opmerkingen:

  1. Dit resultaat mag er wezen, Sylvia...ik vind hem heel gaaf, geweldige pinguin!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Sylvia wat passen dek leuren mooi. Zo leuk de zachte tinten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whahaha...wat een tekst als je de pinguin nog niet hebt gezien. Maar met, klopt helemaal! Mooi gedaan. Ik heb hem ook en nog niet gebruikt. Puur en alleen omdat ik dat foam erachter moet plakken. Maar ga het nu toch eens doen.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kerstkaartje Sylvia!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje en zeker niet te zien dat het anders bedoelt was! Ik vind de stempels super en de kleurtjes ook. Ik ben gelijk volger bij geworden. Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Whahaha, die tekst en dan die kop van die pinguïn erbij...géwéldig, ik lig hier helemaal in een deuk. Gave kerstkaart Sylvia, mooi gemaakt maar zeker héél leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een GAVE kaart Sylvia!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk dit kerstkaartje Sylvia...mooie details erop

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Uiteindelijk is het toch een erg leuke kaart geworden, Sylvia!

    BeantwoordenVerwijderen