zaterdag 30 januari 2016

Opkikkertje

30-01-2016

Dit is een klein kaartje van 9x9 cm.
Het "gras" gestempeld met zwart. De kikker is ingekleurd met waterverf.
De rand van de witte cirkel is zwart gesponst en daarna op de groene cirkel gelijmd.
Daarna verhoogd opgeplakt.
Touwtje erom heen om het geheel nog wat op te vullen.
Aan de binnenzijde staat gestempeld: 'n opkikkertje.



gebruikte materialen: 
stempel "gras":  Artemio
stempel kikker: Kik
waterverf: Hema
washitape: Xenos
tekststempel 'n opkikkertje: Marianne Design

4 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje, Sylvia. Daar kikker je beslist van op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Via via ben ik hier terechtgekomen en ik heb eens even op je blog rondgekeken. Wat een leuke kaarten maak je, ik ben meteen volger geworden zodat ik niets van je nieuwe creaties zal missen.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ank, wat leuk dat je mijn blog gevonden hebt en wat een eer dat je gelijk volger bent geworden! Ik ga ook snel op jouw blog kijken. Fijn dat we elkaar op deze manier kunnen inspireren. Gr. Syl(via)

      Verwijderen