donderdag 14 januari 2016

kerstkaart week 2

14-01-2016

Hierbij mijn kerstkaart voor week 2 bij 52 weeks to Christmas.

En bij dezen wil ik ook graag iedereen een keer bedanken voor de leuke reacties op mijn kaarten.
Het was niet de reden om te gaan bloggen, maar ik merk dat het toch wel erg leuk is om reacties te krijgen:-)
Dat is ook de reden dat ik nu zelf reacties achterlaat bij anderen.

Onderstaande kaart is gemaakt met als achtergrond een stuk inpakpapier.
De zwarte sterren en tekst staan op het papier.
De bruine ster en letters heb ik er zelf opgeplakt. 
De randen van de kaart zijn gestempeld. De stempel is eerst heel licht afgedrukt op een ander velletje papier en daarna pas op de kaart, zodat het niet zo donker zwart zou zijn.



gebruikte materialen:
stans ster en letters: My Favorite Things
stempel rand: Kaisercraft

3 opmerkingen:

  1. Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Sylvia!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi effect de glitterletters op het schitterende papier! toffe kaart!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke sterrenkaart voor kerst, Sylvia!

    BeantwoordenVerwijderen