donderdag 7 januari 2016

kerstkaart week 1

07-01-2016

Ja hoor, de eerste kerstkaart van 2016 is een feit.

Het mooie designpapier heb ik door midden gescheurd en de rand ervan gesponsd met dezelfde kleur blauw als waarmee ik de sterren heb gestempeld.
Van glitterpapier heb ik drie sterren gestanst en deze op het designpapier geplakt. 
Het leuke van deze stansen en stempels is dat ze hetzelfde zijn. 

Tussen de gestempelde sterren met een lijmpen een aantal stipjes gezet en daar glitterpoeder overheen gestrooid. Op de foto is dat niet zo goed te zien, maar ze zitten er echt!
Tekstje erbij en wat plakparels en toen vond ik de kaart af.

Met deze kaart doe ik mee aan 52 weeks to Christmas week 1
Mijn kaart voor de challenge had ik in week 53 al geplaatst. 
En bij knutsels en kadootjes.
Daar is de challenge blauw/wit.



gebruikte materialen: 
stans sterren: Joy
stempel tekst en sterren: Joy

5 opmerkingen:

  1. Superleuk gedaan met al die sneeuwvlokken.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je deze kerstkaart mooi gemaakt. Je hebt deze kaart ook voor de challenge gelinkt bij 52 WTC daar kan hij helaas niet aan mee doen, omdat we daar een dier op je kaart vragen. Je kan mee doen met de wekelijkse kerstkaart. Bedankt voor het insturen in ieder geval van je wekelijkse kerstkaart. Bedankt ook voor het mee doen met de challenge bij K&K. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje Sylvia....ik herken het papier!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kaartje in die mooie blauw-witte kleuren Sylvia...prachtig met die ijssterren...
    Bedankt voor je deelname

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een mooie, leuke, winterse kaart
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen