maandag 17 april 2017

paasdoosjes

17-04-2017

Deze leuke mini paasdoosjes gemaakt en  gevuld met een paar chocolaatjes.
Ik was vergeten een foto van de doosjes te maken, maar deze kreeg ik gelukkig nog gemaild.
De doosjes zijn gemaakt van kraftpapier en zijn zelfsluitend. Voor de gezelligheid zwart/wit bakerstwine erom gestrikt. De konijntjes zijn met een foampje op de zijkant van het doosje geplakt. Ze zijn heel licht grijs /bruin ingekleurd met Zig markers en een waterpenseel. Op de foto is dit bijna niet te zien.
Voor de takjes heb ik wit cardstock gekleurd met Dylusion spray en daarna de takjes uitgestanst.
Een kleine pompon als staart en een glimmertje in de bloem maken het af.

Het idee voor het leuke doosje heb ik hier vandaan. Op het blog van Sylwia staat een duidelijke uitleg met foto's hoe je de doosjes kunt maken. De link verwijst direct naar de juiste blogpost. De halfronde cirkel in de klepjes heb ik zelf getekend en uitgeknipt. Werkt perfect!

Ik doe mee met de nieuwe challenge van dutch card lovers: maak een creatie voor Pasen en met de challenge van cards and scrap: Pasen en/of lente.



gebruikte materialen:
stempel konijn: Els Brigé
stans tak: sizzix
bloem: pons

8 opmerkingen:

  1. Cute! Kijk die wollige staartjes, enig! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh...dat ziet er super schattig uit, Sylvia. Wat leuk gedaan zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er schattig uit!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk, die staartjes zijn zo cute! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd leuk zo'n persoonlijke attentie te krijgen, denk ik dan ! Bedankt ook voor het delen van de link!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke paascreatie! Leuk dat je mee gedaan hebt met de challenge van Dutch Card Lovers. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke paasdoosjes zeg. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen