zondag 16 april 2017

paaseitjes

16-04-2016

Fijne Paasdagen allemaal!

De eitjes op deze kaart had ik vorig jaar uit een folder geknipt, en al die tijd hebben ze liggen wachten om op een kaart te mogen pronken. 
Ze zijn verschillend in hoogte op de kaart aangebracht.
De achtergrond is gemaakt met distress inkt. De tekst komt ook uit de folder.
Een randje getekend met een fineliner en met distress inkt en een kwastje spetters op de kaart gemaakt. Ik weet niet wat het is, maar de foto's die ik maak willen maar niet meer scherp worden.




Ik wil ook iedereen bedanken voor de leuke reacties op mijn kaarten. Ik kom niet met regelmaat op jullie blogs, maar ik probeer het wel en ook om dan een reactie achter te laten.

Met deze kaart van het lente-konijn was ik 1 van de spotlight artists van City Crafter Challenge blog week 353: Spring is around the corner. Echt super leuk!



5 opmerkingen:

  1. Leuke passkaart,Sylvia.Gefeliciteerd met je winnende kaart.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. toch erg mooi hoor de kart met eitjes, de onderste kaart vind ik ook erg mooi, is de haas ook een stempel???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Alma, de haas is een stencil van Kippers Hobby. Gr. Syl(via)

      Verwijderen
  3. Wat een goed idee om de eitjes en de tekst uit een folder te gebruiken. Is zo ook een erg leuke kaart geworden, Sylvia.
    Gefeliciteerd met je winnende kaart en nog een fijne 2e paasdag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je de eitjes nu uiteindelijk hebt kunnen gebruiken op deze leuke paaskaart. De foto is overigens wel scherp maar enkel op de tekst, waarschijnlijk had je zeer beperkte scherptediepte ingesteld en de eieren liggen wat hoger dus dan vallen die buiten het scherptegebied.
    Gefeliciteerd met je eerste plaats!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen