zaterdag 1 mei 2021

Doosje zonnestralen

1 mei 2021

Hoi en welkom op mijn blog.

Dat zeg ik ook tegen mezelf, want het is inmiddels alweer 4 jaar geleden dat ik hier voor het laatst iets heb geplaatst. Ik dacht een maand of drie, hooguit vier afwezig te zijn, maar dat liep dus anders. Ik bekijk nog wel steeds andere blogs. Inmiddels ben ik best weer actief met kaarten maken en heb ik besloten om deze weer op mijn blog te plaatsen, mede ook omdat ik zoveel plezier beleef aan alle andere blogs en daar veel inspiratie uit haal. Hopelijk kan ik anderen ook weer inspireren. 

Onderstaande doosjes gemaakt en gevuld met paaseitjes, maar je kunt er ook een pen of een kleine kaars in doen. De doosjes zijn supersnel te maken en je kunt ze met opleuken met wat je maar wilt.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten