donderdag 5 januari 2017

verjaardagsgroet

05-01-2017

Voor deze kaart is heb ik de achtergrond gestempeld met een stencil en drie kleuren distress inkt.
Dit pakte echter niet uit zoals ik dat wilde. Toen heb ik het stencil weer terug gelegd en heb ik met groen de blaadjes gesponst en de randen zwart.
De stempel van de besjes is ingekleurd met Zig markers.
Om het stukje lint heb ik een touwtje geknoopt en dit op de stempel bevestigd.
Het geheel is op een witte kaart gemat.
De foto is met kunstlicht genomen. De randen van de kaart zijn daardoor niet zo goed te zien.
De kleuren komen wel behoorlijk goed overeen.




gebruikte materialen:
stencil: Dina Wakley
stempel besjes: Jofy
stempel tekst: Darkroom Door

3 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf achtergrondje heb je zo gemaakt, Sylvia. Vind het een erg mooie kaart geworden zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie geworden hoor en goed opgelost! De stempel in zwart/wit met enkel de besjes gekleurd komt ook heel goed tot z'n recht!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen