woensdag 25 januari 2017

bloem

25-01-2017

De geëmboste bloem op deze kaart is door mijn moeder ingekleurd met Zig markers.
Ik vind dat ze het knap gedaan heeft. Zeker als je bedenkt dat het de eerste keer was dat ze zoiets deed.
De kaart heb ik neutraal gehouden zodat de aandacht naar de bloem gaat.
Het roze vierkant waar het vierkant met de bloem op is gelijmd, is verhoogd op de kaart geplakt.
Linksboven en rechtsonder zijn nog wat spettertjes gestempeld met lichtroze inkt. 
Doordat de foto bij kunstlicht is genomen is dat niet zo goed te zien.
Ik heb de kaart naar mijn moeder gestuurd zodat ze er zelf van kan genieten.



gebruikte materialen: 
tempel spetters: Stampin' Up

4 opmerkingen:

  1. teamwork bij jullie! Héél mooi!
    fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap ingekleurd, de bloem is een echte blikvanger op de kaart. Vind het een erg mooie kaart geworden, Sylvia!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe het haar niet na, knap gedaan met een mooie kaart als resultaat!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. in één woord prachtig!!! wat maak je mooie kaarten!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen