donderdag 25 februari 2016

kerstkaart week 8

25-02-2016

Eerder plaatste ik deze kaart.
Toen bedacht ik me dat het ook wel leuk zou zijn om op dezelfde manier een kerstkaart te maken.
Dat is onderstaande kaart geworden.

Met drie kleuren distress inkt de sterren op de achtergrond gestempeld.
De strook glitterpapier alleen in het midden vastgeplakt, zodat de uiteinden speels omhoog komen.
De cirkel is verhoogd opgeplakt zodat de zilverkleurige glittersterren boven de kaart zweven.

Met deze kaart doe ik mee aan 52 weeks to Christmas week 8.



gebruikte materialen: 
stempels sterren: Joy
stempel tekst: Imaginisce
stans grote ster: Joy
stans kleine sterren: Marianne Design
glitterpapier: Marianne Design

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het een hele mooi kaart Sylvia, leuk idee.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart, Sylvia. Prachtig met al die ijskristallen!

    BeantwoordenVerwijderen