zaterdag 27 februari 2016

dream...

27-02-2016

De stempel en het papier van deze kaart heb ik, met nog een hele hoop andere spulletjes,
van iemand cadeau gekregen.
Ik wilde een kaart maken met (grotendeels) haar eigen spullen om haar te bedanken.
De stempel heb ik ingekleurd met distress inkt en een kwastje met water.
Om de stempel heen heb ik met een hele lichte kleur grijs nog wat schaduw aangebracht.
Op de foto is dat niet zo goed te zien.

Met deze kaart doe ik mee aan de februari challenge van Cards and Scrap: watercoloring




gebruikte materialen:
stempel elfje: Marianne Design
stempel letters: Artemio
stans swirls: Joy
stans bloemblaadjes: My Favorite Things
bloemen: Dovecraft
vlinder: Dutch Doobadoo

1 opmerking:

  1. Mooie kaart geworden, Sylvia. Die gaat zeker in de smaak vallen bij de ontvanger!

    BeantwoordenVerwijderen