donderdag 4 februari 2016

kerstkaart week 5

04-02-2016

Ik blijf nog even in de zwart-wit-craft-sfeer met mijn kerstkaarten.
De sterren en stipjes op de achtergrond zijn van een achtergrondstempel. 
Hier en daar wat kleine zilveren sterretjes geplakt voor wat extra glitter.
Het label is in kraft en zwart gemaakt en op elkaar gelijmd. 
Daarna bestempeld en verhoogd op de kaart geplakt.

Met deze kaart doe ik mee aan 52 weeks to Christmas week 5.



Gebruikte materialen:
achtergrondstempel: Hero Arts
stempel pinguïn: Katzelkraft
stans "winter": Joy
glitterpapier: Marianne Design
overige sterretjes: pons

4 opmerkingen:

  1. Leuke kerstkaart, mooi achtergrond met de sterretjes en de zilver accentjes maken het helemaal af.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank voor je lieve reactie op mijn blog.
    Ik ga eens even kijken hoe ik volger bij jou kan worden...:-)
    Dit is een heel leuk lief kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk kaartje! De stempel van de pinguïn is zo grappig... maar hij past wel perfect. Echt tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart is het geworden, Sylvia. Die pinguin is super, joh!

    BeantwoordenVerwijderen