zondag 27 december 2015

Libelle

27-12-2015

Al vanaf de eerste keer dat ik de stempel "Gorgeous Grunge" van Stampin' Up zag was ik er helemaal weg van. En nu heb ik hem zelf ook! 
Ik ben er helemaal blij mee. 

Op onderstaande kaart (10,5x10,5 cm)heb ik de streepjes en de stippen van de "Gorgeous Grunge" gebruikt.
De stipjes zijn met zilverkleurige inkt gestempeld en daarna zijn sommige stipjes nog met Stickles bewerkt voor wat extra glans en glitter.
De randen van de kaart gesponst met distress inkt.

De libellen zijn beïnkt met distress inkt vanuit het doosje zo op de stempel.
Beide libellen zijn helemaal bewerkt met Wink of Stella clear glitter voor een mooie glans en verhoogd opgeplakt door onder het lijfje foamtape te gebruiken.



gebruikte materialen:
stempel streepjes en stippen: Stampin' up
stempel libellen: Sheena Douglass van Crafter's Companion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten