donderdag 10 december 2015

kerstkaart week 50

10-12-2015

Deze kaart was erg leuk om te maken!
Dat komt natuurlijk vooral door de leuke stempels van de kat en het muisje.

Met diverse kleuren distress inkt heb ik de achtergrond gesponst.
Daarna waterdruppels erop laten vallen voor een leuk effect.
De sneeuwrand gestanst en er een glitterrandje op gemaakt.

De kat, het muisje en het kerstmutsje zijn ingekleurd met distress inkt.
De rand en het bolletje aan de kerstmuts hebben ook glitters gekregen.

De kat en het muisje zijn verhoogd opgeplakt. 
De boom is uit helder groen cardstock gestanst. 
Daarna heb ik deze bewerkt met groene en bruine distress inkt. 
De boom heeft nog wat sneeuw gekregen op sommige takken.
Links en rechts een glittersterretje, een tekststempel en toen vond ik de kaart af.

Met deze kaart doe ik mee aan 52 weeks to Christmas week 50


gebruikte materialen:
stempels kat en muis: Katzelcraft
stempel en stans kerstmuts: Tim Holtz
tekststempel: Joy
stans kerstboom: Sizzix
stans sneeuwborder: My Favorite Things
pons sterren: Hema
glitters: Stickles
sneeuw: snow marker Marvy

6 opmerkingen:

  1. Geweldig...wat een leuke kaart is dit geworden, Sylvia!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een erg leuke kaart met die kat en muis. Super gedaan die achtergrond. Bedankt dat je meedoet met 52WTC, groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kerstkaartje Sylvia!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem echt superleuk!! Mooi gedaan!
    Leuk dat je meedoet op het 52 Weeks Blog.
    Kerst-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen