donderdag 17 maart 2016

kerstkaart week 11

17-03-2016

Deze kaart maakte een tijdje geleden al. Ik had nog wat geponste kerstboompjes op mijn knutseltafel liggen en daar wilde ik een kaart mee maken. Dat is deze geworden.

Van kraftpapier het landschap gemaakt. De randen ervan zijn zwart gesponst.
De boompjes om en om geplakt. Het zijn twee verschillende vormen.
De stempels gezet en daarna nog de zilveren sterren geplakt om het af te maken.

Met deze kaart doe ik mee aan 52 weeks to Christmas: week 11.



gebruikte materialen:
stansen landschap: My Favorite Things
stans sterren: Marianne Design
stempels: Marianne Design

8 opmerkingen:

  1. Prachtige kerstkaart Sylvia!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk gedaan Sylvia....een prachtig kerstkaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kerstkaart Sylvia. Mooi deze kleurencombinatie, er straalt rust vanaf vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel leuk kerstlandschap zo!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een toffe kaart, mooie lay-out en gave kleurencombi. En gezellig dat je er (weer) bij bent bij 52 Weeks to Christmas!
    grtz.Colien DT-lid 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een hele mooie en stijlvolle kaart geworden Sylvia.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi en stijlvol.
    Lia, Dt 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen