donderdag 10 maart 2016

kerstkaart week 10

10-03-2016

De kerstkaart van week 10 op 10 maart! Grappig.

Week 8 en 9 heb ik overgeslagen. In week 8 wilde blogger niet doen wat ik wilde, en voor week 9 had ik geen tijd om een schudkaart voor de challenge te maken. 
Wel jammer, ik heb het nog nooit gedaan en het staat al heel lang op mijn lijstje. 
Nu was het een mooie gelegenheid ervoor. 
Het blijft gewoon op mijn lijstje staan.

Vandaag weer een kaartje met mijn favoriete kerstboomstempel.
Met de maskertechniek de bomen gestempeld. Daarna de stipjes als vallende sneeuwvlokjes gestempeld en de sterren en het hertje opgeplakt.
Het hertje is uit glitterpapier gestanst. Daarna heb ik het geëmbost. Dat gaat goed.
Met een donkerbruin kleurpotlood heb ik de geëmboste delen nog wat aangezet zodat je deze wat meer ziet.

Ik doe weer mee met 52 to weeks to Christmas: week 10


gebruikte materialen:
stempel kerstboom: Hero Arts
tekststempel: ScrapBerry's
stans hertje: Joy
stans sterren: My Favorite Things

15 opmerkingen:

  1. Wat zijn de kerstbomen prachtig Sylvia.....een leuke kaart heb je gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sylvia. Ja soms heb je plannen maar lukt het niet. Deze kaart is erg leuke geworden met de gekleurde bomen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een vrolijk kerstkaartje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig kaerstkaartje Sylvia...wat een leuke kleurtjes gebruikt...
    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijk gekleurde kerstkaart! Leuk zo die frisse kleurtjes zo richting het voorjaar!
    Gezellig dat je deze week meedoet met 52WTC!

    Groetjes

    Rimmie
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi en kleurrijk kaartje, leuk gedaan!
    Dankjewel voor het meedoen bij 52WTC!
    Kerst-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Sylvia!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje! Heel tof ook, die atypische kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooi kerstkaart eenvoudig maar heel leuk Sylvia.
    Groetjes DT lid WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooie kerstkaart Syl, toffe stempels, leuke kleurencombi!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke kaart Sylvia, lekker fleurig.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kerstkaart in deze vrolijke kleurtjes!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi Syl deze gestempelde bomen. Mooie kleuren!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig gestempeld , lief met
    die hertjes erop Sylvia .
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen