maandag 7 november 2016

mannenkaart met label

07-11-2016

Dit label komt van een kledingstuk af. Ik vond het zo mooi dat ik besloot om er een kaart mee te maken. Vooral de gaatjes waar het touwtje doorheen zit zijn erg mooi.
Ik heb alleen de stempel die tussen accolades staat erop gezet.
Voor de rest stond alles er al op.

Op zwart cardstock met stencils en acrylverf witte accenten aangebracht en rechtsonder een stukje washitape. Ook op het label wat vegen witte acrylverf aangebracht.
Een stoere paperclip erbij en het label verhoogd opgepakt.
Daarna het geheel op een witte kaart gemat.


gebruikte materialen:
stempel: Different Colors
stencil cijfers: Carabelle Studio
stencil pijltjes: Tim Holtz

3 opmerkingen:

  1. Leuke en stoere kaart geworden, Sylvia.
    Ik bewaar ook al dat soort kledinglabels. Komt zo maar eens van pas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk hergebruik van dat label. Prima mannenkaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk gedaan Sylvia. Ik bewaar ze ook wel eens en gooi ze dan na verloop van tijd toch weer weg. De volgende keer ga ik jouw kaart liften ;-)
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen