donderdag 8 september 2016

kerstkaart week 36

08-09-2016

De achtergrond van deze kaart had ik nog liggen. Die is gemaakt met Dylusions spray. 
De randen zijn donkerbruin gesponst.
Met een aantal stencils en distress inkt wat extra kleur aangebracht.
Met een natte hand wat waterdruppels gemaakt.
Daarna het konijn gesponst met donkerbruin en nog wat met potlood bewerkt. 
Toen ik ook de sterren had vastgelijmd en de tekst had gestempeld, bedacht ik me dat ik nog wat schaduw langs het konijn wilde maken. Dit geprobeerd met Inka gold. Daarbij zat de grote ster bij het oor wel in de weg, en ben ik maar niet verder gegaan met de schaduw. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of het veel verschil zal maken als de schaduw langs het hele konijn is aangebracht, maar ik waag me er maar niet aan. Bang dat het tegen zal vallen, en daarvoor vind ik de kaart zoals hij nu is te leuk.

Met deze kaart doe ik mee aan 52 weeks to christmas week 36.




gebruikte materialen: 
stencils: Tim Holtz en Dutch Doobadoo
stencil konijn: KippersHobby
stans sterren: Marianne Design
tekststempel: Action

8 opmerkingen:

  1. Je achtergrond is weer toppiemooi!
    grappig om een konijn op een kerstkaart te gebruiken...
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach....wat een lieve kaart heb je gemaakt Sylvia!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke techniek om deze gave konijnkerstkaart te maken...moet eigenlijk meteen aan Flappie van Joep van 't Hek denken☺☺
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt Sylvia! Echt supermooi!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je zo gemaakt, Sylvia!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke met deze achtergrond Sylvia dit is een leuk konijn. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als 'konijnenmoeder', ik heb er momenteel 3, spreekt deze kaart me natuurlijk bijzonder aan. Prachtige kleuren in de achtergrond en mooi dat gestyleerde konijn er op!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart met een mooie achtergrond en een superleuk konijn.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen