woensdag 31 augustus 2016

Geslaagd!

31-08-2016

Vandaag een kleurrijke kaart voor een geslaagde.
De achtergrond is gemaakt met de gelli plate.
Daarop een achtergrondstempel met zwart en de randen zwart gesponsd.
Een label voor in het zakje gemaakt met daaraan kleurrijke lintjes.
Die zitten bij elkaar op de rol, dus je hoeft niet te zoeken naar bij elkaar passende kleuren.
Later nog een stukje van de bovenkant van het zakklepje afgeknipt. 
Dat vond ik mooier als het label erin zat. Maar dat ben ik vergeten op de foto te zetten.
De grote inktspat is gemaakt van zwart cardstock en cardstock wat met oranje distress spray is bewerkt.

* Voor degenen die het leuk vinden om mijn blog te volgen: dat kan nu ook via de knop "volgen" rechts in de sidebar. Eerder kon dit alleen via e-mail.

Ik hoop dat je net zoveel plezier en inspiratie van mijn blog krijgt, als ik van andere blogs!

groetjes, Syl(via)




gebruikte materialen:
Stencil: Stampinback
achtergrondstempel: Carabella Studio
oranje stempel op label: Art Specially
stans inktspat: Sizzix
stans label: My Favorite Things
stans tekst: Marianne Design
lint: KIK


6 opmerkingen:

  1. Mooie kaart,Sylvia.Prachtige stempelachtergrond.Leuk gedaan met de tag in het zakje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een geslaagde kaart!
    nancy
    ik ben blij dat je nu gewoon te volgen bent via blogger, handige dan via mail! Je hebt dus al een eerst volger zo...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Nancy, wat fijn om dit te lezen. Welkom als mijn eerste volger! Gr. Syl(via)

      Verwijderen
  3. Vrolijk kaartje, Sylvia. Erg leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen