zaterdag 30 juli 2016

many thanks

30-07-2016

Jeetje, voordat je het weet is er weer een week voorbij!
Ik had me voorgenomen om vaker een kaart te plaatsen op mijn blog, maar de tijd vliegt voorbij.
Door het mooie weer komt het er ook minder van. Maar nu is het gelukkig wat koeler.

De hoogste tijd voor een nieuwe kaart dus. Nou ja, nieuw...
Ik heb hem al een hele tijd geleden gemaakt. Op verzoek, voor een mannelijke stagebegeleider.
Door een andere kleur te gebruiken kun je deze kaart een hele andere toepassing geven.
Daarvan ook maar gelijk een foto nu ik toch bezig ben :-)

Op de foto's is het niet zo heel goed te zien, maar de kraftkaart is nog op een witte kaart gemat.





gebruikte materialen:
stempel hoekjes en tekst: Hema
stempel spatjes: Marianne Design
stempel label: Craft Emotions
stans tabjes: Marianne Design
blaadje: uit een notitieboekje gescheurd

2 opmerkingen: