donderdag 21 april 2016

kerstkaart week 16

21-04-2016

Week 16 alweer. Het gaat erg snel.

Deze week een kaart met mijn nieuwe stempel van cats on apple trees.
Hij is zo leuk en je kunt er zoveel kanten mee op. Vandaag dus een kerstkaart.

Eigenlijk was ik van plan de kaart in kleur te maken, maar de lampjes van het lichtsnoer bleken dicht te zijn. Toen is het een zwart-wit kaart geworden. 
Misschien maak ik er nog wel een keer zo een, maar dan met de lampjes in kleur. 
Daarbij wil ik het snoer zelf dan zwart houden. Ik weet niet of de inkt zolang nat blijft.
Ik ga het uitproberen.

De randen van de witte kaart zijn bruin gesponst. Daarlangs is nog een heel fijn stippellijntje gezet met fineliner. Op de foto is dat bijna niet te zien.

De lampjes en sterren zijn bewerkt met Wink of Stella clear glitter, maar ook dat zie je niet op de foto. Helaas ook niet zo goed in het echt. Het is maar net hoe het licht op de kaart valt. Toch jammer. Maar goed, het zit erop.

Met deze kaart doe ik mee aan 52 weeks to Christmas week 16.




gebruikte materialen:
stempel kat: cats on apple trees
stempel lichtsnoer: Boekenvoordeel
stempel tekst en grote ster: Panduro  

6 opmerkingen:

  1. Een grappig kaartje en het is jammer dat op de foto het vaak anders overkomt dan in het echt! Maar hij is wel erg leuk een grappige stempel. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappige kerstkaart , leuk gedaan.
    Groetjes Lil DT lid 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaart Sylvia!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaartje prachtig Sylvia!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schitterende toffe kaart! Kende deze stempels niet, maar de laatste tijd zie je ze wel verschijnen in blogland!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kaart, Sylvia. En wat een gave stempel!

    BeantwoordenVerwijderen