zondag 11 oktober 2015

Sticky Sunday #5

11-10-2015

Eind 2013 zag viel mijn oog in een winkel op van die mooie, gekleurde rolletjes. Het leek een soort van plakband. Ineens zag ik ze overal. Washitape stond erop.
Nooit van gehoord. Thuis ben ik op Google gaan zoeken wat het was en waar het voor gebruikt werd. Daarbij kwam ik ook op het blog van Miranda terecht.

Wat maakt zij ontzettend leuke kaarten met o.a. washitape!
Toen ik een paar maanden later zelf kaarten ging maken kon ik die mooie rolletjes ook niet meer weerstaan en inmiddels heb ik een behoorlijke verzameling in huis.

Sinds een paar weken heeft Miranda "Sticky Sunday" in het leven geroepen: elke zondag een kaart op je blog plaatsen waarop washitape is gebruikt.
Nu ik zelf ook een blog heb en mijn liefde voor washitape met name door het blog van Miranda is ontstaan kan ik er van mezelf niet onderuit en plaats ik vandaag ook een kaart gemaakt met deze kleurrijke tapejes.




gebruikte materialen:
washitape: Action
stans cirkel: Nellie Snellen
stans scallop cirkel: Nellie Snellen
stans vlinder: Joy (Noor Design) Vintage Flourishes
stippenpapier: Hema

Geen opmerkingen:

Een reactie posten