vrijdag 25 september 2015

verjaardagskaart

25-09-2015

Hoi,

Dit keer een verjaardagskaart die ik maakte voor een vriendin.

De achtergrondstempel is maar 5,5 cm breed, dus die heb ik een paar keer onder elkaar gestempeld zodat de hele kaart bedekt was. De witte stukken zitten in de stempel zelf. Ik vind dat wel leuk. Anders wordt het zo netjes.
Op deze manier zie je ook veel minder dat er in delen is gestempeld.
De stempel is beinkt met drie kleuren distress inkt. 

De paspop is gestempeld met Memento inkt op wit papier en daarna uitgeknipt.

De randen van het gescheurde strookje kraftpapier heb ik nog een beetje wit gemaakt, maar dat zie je niet zo goed op de foto. 

Ik stik altijd op de oplegkaart voordat ik deze opplak. Dat vind ik mooier, omdat het stiksel dan niet aan de binnenkant van de kaart te zien is. 
Aan de achter plak ik het garen vast met een stukje dubbelzijdig tape zodat het niet los kan laten.

gr. Syl



gebruikte materialen:
achtergrondstempel: Kaisercraft
stempel paspop: Kaisercraft
tekststempel: Heidi Swapp
washitape: Xenos
kraftpapier: Boekenvoordeel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten